Dumpa skrikrosan.

wuups.. Did the cat swallow your tongue AND your way to dress? hahaha. Ni behöver inte förstå HOHO


Visste att de skulle bli en mysig dag =) En sak jag också visste var att jag skulle få ont i magen av all mat. Nu rullar jag runt här hemma, jätte svullen och vill lägga mig. Vill inte ens titta på chiles match.. Efter de där självmålet? Fan va pinsamt!! Jag skäms.
Och Sverige? Vad i h-vete hände? Jag skäms över er också.
(Men jag ska hålla tummarna för Chile ändå.... )


---

Update,

Nej även ifall Chile leder 2-1 efter dom 10 minuterna jag skrev snutten ovanför så struntar jag i vilket.
Dom smutsade ner matchen med sitt självmål. Och det är fortfarande lika skämmigt.

Haha men vi fortsätter att hålla tummarna!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0