TA DET SOM NI VILL ;)

Det här ogillar jag starkt..

- Personer som sätter låtarna på luren på högtalare och tror att vi resten av ARBETANDE,FÖRSÖRJANDE människor trivs med din fina konsert. Det här förekommer alltid efter att jag är påväg hem från jobbet. Jag struntar fullständigt om du har tråkigt och glömt din handsfree. Ge fan i att dela med dig din avskyvärda musiksmak, okej? Tack.


- Dom som glömmer att det faktiskt sitter personer runt omkring sig och uttrycker sig på ett väldigt olämpligt sätt. Eller berättar intima saker för sin vän, öppet så alla hör . För de första så tror jag inte folk är så intresserade av ditt "utökade" vokabulär som bara tycks innehålla samma vulgära ord. Inte heller ifall du har en dålig dag. Ingen vill ha sin dag förpestad med negativ smörja. Och verkligen inte vad för ställning du gjorde med din pojkvän eller hur mycket du hatar den nya "f*ttan" som börjat i din klass/jobb. Berätta det när ni är ensama. Inte med en främling brevid dig.. That´s discusting.

Manipulerande pojkvänner. Oh fan! Det här måste sägas eftersom jag varit med om det och jag ser hur andra råkar ut för det. Några saker jag skulle vilja förinta från denna klot måste vara den där SMÄRTAN man får i hjärtat när man märkt att hela förhållandet var en lögn och att inse att man var en idiot när man förlåtit slag. Fysiska som psysiska. BUUH! Tjejer drop it, en kille kommer ALDRIG att ändras. Lämna allt bakom er och gåå framåt. Jag lovar, av egen erfarenhet, att ni kommer möta en 100 gånger så bättre kille!! Bli dock inte chockad ifall han gör samma mot sin nuvarande tjej. Sånna killar ändras inte.

- Oansvariga mammor. Jag vet att jag kommer få bemöta massa bittra ansikten nu, som förra gången. Men varför skaffar ni barn? Har ni egen lägenhet?(japp, jag tycker det är viktigt!!) Har ni så att ni kan försörja er och ert barn? Har ni tänkt igenom ert beslut? Har ni en fast ekonomi? Pengar är inte allt, jag vet. Men det är en trygghet.
Mer om de har jag skrivit långt bak i min blogg. Jag finner inte ord. Hur kan man ta ett barn till världen när ni fortfarande är ett? Blir så ARG!  



Det här håller jag närmast hjärta! (ingen speciell ordning)

- Mitt jobb. Oavsett dom bittra tanterna så finns de verkligen folk av avgudar. Mitt gäng liksom, dom som får mig att skratta och gör mitt jobb till en bättre plats. Vi snackar 25 +. Men världens gulligaste människor.

- Min familj. Även ifall de finns dagar jag INTE kommer överens med dom så skulle jag aldrig byta ut dom. Dom har alltid velat mitt bästa och trots deras pushande så vet jag att det är för dom vill se mig lyckas.

- Vänner som verkligen visar att de tänker på en. Som igår, en tjejkompis till mig såg en sak hon tyckte passade mig. Och hon smsade mig på en gång! Thats friendship. Riktigt fin tanke och de värmde mig verkligen. Tack puppy!! <3

- Beyonce & Lady Gaga. Två favoritartister.

- Min farmor, som fortsätter visa sig i mina drömmar. Om ni bara visste vilka fina saker hon säger till mig.. Det är helt sjukt. Jag VET att du har de bra däruppe. Och att du ser ner på oss varje dag. Tack, tack för allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0