Äntligen har jag skaffat..

.. spotify!

Men är de inte typiskt när man inte kommer på några låtar alls? Igår hade jag nämnt minst 20 st låtar och minst 5 artister jag hade velat lyssna på. Nutid, framför spotify, kom jag på EN artist.
Nu sitter jag och dunkar Sweet dreams och undrar hur de går för mitt hjärta på hans träning, hjälper min bror med läxorna, När jag egentligen borde ta tag i mitt plugg..Jaja, Tar tag i det imorgon. Idag kan jag läsa inför tentan. Skönt att somna med en bok i handen. Även ifall tentan är om mer än en månad så känner jag mig hur stressad som helst.. Måste ju skriva uppgifter också. Oh!

Jobbet gick sådär. Kände mig lite förvirrad, ha ha.  Trodde dock att jag skulle få jobba kväll men det var för mycket personal. Så jag bytte om och var bitter haha. Ännu bittrare blev jag när jag såg att tåget var 20 minuter försenat! (Och jag hade kommit 10 minuter innan jag trodde att de skulle komma, så de blev 30 fina minuter i väntan på tåget) "ffs", tänkte jag. Jag var så inne i min värld att när tåget väl kom så höll jag på att missa det. Det hade ju varit väldigt lyckat.. Äntligen satt jag på tåget och var beredd att slumra till en stund.. när konduktören ropar ut " Det här tåget åker endast till T-centralen. Tåget tas ut trafik. Ifall ni ska fortsätta norrut får ni vänta på tåget som kommer efter detta". Jag väntade i 10 extra minuter........... Det tog lite över 1 timma att komma hem. Inte OKEEJ!
Nej hörrni, här kan jag inte sitta hela kvällen. Ska duscha och vänta in Hollywood fruar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0