Vad saru saruuu pappsen?

Mina föräldrar ska åka ner till Halmstad över helgen och se på när min lillebror tävlar.
I Halmstad studerar min kusin med sin kompis. Hennes kompis, som också är härifrån, använder en ansiktsolja.

Eftersom mina föräldrar ska åka ner dit så bad hon mig att ta med en ny flaska eftersom hennes hade tagit slut.
Efter att ha träffat mamman till kompisen så lämnade jag den nya fräscha flaskan brevid mikron och säger till mina föräldrar "Där är flaskan ni ska ta med ner". Pappa är frågandes, tar upp flaskan och läser lite för sig själv.. " reduce skin oil.... hmm.." Sen frågar han man " Leyla är Rominas kompis fet eller?"

"Neej", svarar jag.. "varför?"

Och han svarar:
- "Ja men de står ju REDUCE SKIN oil. Det reducerar väl huden? alltså....fettet?.."


JA PAPPA, OKEEEEEEEEJ PAPPA...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0