Tur att man är så positiv.

Snart är det dags för New moon :D Jag har längtat såå himla mycket. De kommer bli världens bästa kväll tillsammans med min söta vän, puppy! Men först ska jag få min tenta avklarad..

Konstigt hur man tappar aptiten när man är helt inne framför datorn. Jag menar inte surfa och chatta utan jag menar söka och suga åt sig all info man hittar på nätet. Min mamma blir lite orolig, men jag säger att de är luuuuugnt eftersom jag har i reserv så min kropp får äta upp det jag har lagrat istället! Haha.
Igår var iallafall en lugn dag. Gick upp och jobbade, sen kom jag hem.. Var lite nere för plugget. Jag har missförstått arbetet så jag har suttit och svarat på rätt många frågor istället för riktiga uppgiften jag fått av min lärare. När han förklarade vad jag borde ha sysslat med i 3 månader så visste jag inte ifall jag skulle skratta eller gråta. Vi snackar ett arbete som går att göra rätt intensivt på 1 vecka. Så där satt jag 6 dagar innan provet och fick panik. Rätt många skrattade åt mig, fast ändå visade dom att de skulle hjälpa mig ifall jag behövde.. Det uppskattas. Ni är guld :)

Någonstans då började min laddare till datorn att sluta fungera. Fatta paniken! Jag blev så ledsen. Tur att mitt hjärta har sin bil så han kunde komma snabbt och lugna ner mig litegranna.. Laddade om krafterna och gjorde klart första uppgiften. 2 to go..


Som jag alltid säger på jobbet,  NU KÖR VI SÅ DE RYKER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0