tröötteerr

Oh! här har det inte skrivits på ett tag =)
ser att jag endå haft samma antal besökare...varje dag.

Mitt liv, som ni säkert vet, består bara av att jobba och plugga. Det är mina vardagsrutiner de.
Jag har varit med kompisar också. Självklart.. Det sociala livet är väldigt viktigt. Mitt hjärta har jag inte glömt, han är med mig vart jag än går. Inte bokstavligen för de skulle se lite larvigt ut men jag har honom tätt intill mig.

Jag ska renskriva det sista av mitt plugg nu. Gör jag det inte nu så lär jag inte göra det senare ikväll.. Det är nog det jobbigaste jag vet. Att sätta ihop arbeten. Does anyone feel me? Jag menar.. Det tar ju längre tid att gör än själva arbetet? Hihi nej jag skojade bara. Klart de inte tar.. Men ni förstår.

nu ska jag sluta skriva massa smörja och ta arslet till köket och sätta mig med min bärbara.
som förresten fungerar konstigt. Batteriet är bränt och laddaren.. HAH! Där är det glapp och den funkar lite som den vill.. HOPPAS den håller ut tills jag skickar iväg arbetet. Annars är det EPIC FAIL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0