Min balans är åt pipan just nu..

Allt pga av båten rörde sig så mycket. Av alla kryssningar jag varit på så var nog den här jobbigast. Mitt hjärta sa att de berodde på att vi bodde längst upp.. Är dets å? Blir det mer vingligt däruppe eller? Fattar inte.
Så här sitter jag bakom datorn och jag känner hur jag åker fram och tillbaka.
Självklart så förstörde det inte min lilla resa, men jag ville bara uppmärksamma er nyfikna fikusar ;) Jag och mitt hjärta hade världens tur. Jag trodde vi skulle få en liten hytt. Visst vi bodde allra längst upp men man kan ju aldrig veta säkert. Man kan alltid bli missnöjd.. Men turen var på vår sida, vi fick stort rum och en stor säng.
Förutom det så vann jag massa pengar på maskiner, haha!! Självklart åt och drack vi gott :)

Jag tycker att det är viktigt i ett förhållande. Det är hur viktigt som helst att göra saker tillsammans. Att ni unnar er i en god middag, en mysig kväll. Inte bara att festa tillsammans sen att han ska följa med dig, eller du han, hem. Whats the beauty in that? Ta er tid, stäng av telefonerna (För att ha ensam stund med varandra och inte för att han är rädd att hans andra tjejer ska ringa hahahaha) Tro mig!  Att jag och mitt hjärta han en sån ren kärlek är just pga det. Och självklart vår tillit till varandra. Om det är något jag lärt mig av ett misslyckat förhållande så är det att ett förhållande utan förtroende inte är ett förhållande. Det är dödsdömt oavsett hur länge ni är tillsammans. BRAP!


Nu ska jag försöka gå av mig gungningen litegranna. Ska även ner till älskade vän och kolla väskorna vi ska ha med oss osv. På onsdag bär det av till London!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0