Jag säger bara, AJ..

Hello allesammans =) Jag var så himla nervös idag på sjukhuset. Jag nöp mitt hjärta och var jobbig mot läkaren. Men de gick bra. Gick inte som jag ville iofs. Ville gärna ha en annan typ av behandling men jag fick kortison nässpray. Det ska jag missbruka i 6 månader.. Suck.

Efter det så lämnade mitt hjärta av mig på balance och där prövade jag på Crossfit. Receptionisten sa att det var en kort, tuff och intensiv träning. Och visst var det de! Nu kan jag knappt röra mig. Funtar på att bojkotta releasepartyt. ÅÅH det hade varit kul men jag är hellre hemma och laddar upp inför kvällen. Som ni alla vet så är det först Twilight, paus en halvtimma och sedan new moon. Dom som känner mig vet att jag är ganska bra på att somna under filmer så jag vill inte ta någon risk. Men vi får se..

Nu ska krypa till toaletten. vi hörs! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0