Jag är TYP klar.

Har sprungit runt helt förvirrad.. Tydligen har det blivit fel på mitt bagage. Jag skulle ha en väska dit och två tillbaka. Men det blev fel någonstans och de vart två väskor dit och en tillbaka. HELT FEEEEEL! Men som tur är så fixade det sig, måste bara betala lite mer. Men de är ändå det jag tänkte slösa på väskan jag skulle köpa i London så de jämnar ut sig.

Jag har packat det jag tänkt ta med mig. Jag försökte få med mig så lite som möjligt för att jag veeet att jag kommer shoppa därborta. Men det gäller att vara smart med packningen. Jag går runt och tänker på allt jag behöver, se ifall de behövs något mer. Tandborsten, tandkräm, deon, smink och hårborsten ligger där och väntar på att packas ned. Men de fixar jag imorgon =) Morgondagens reskläder ligger i rummet och jag-skriver-det-här-inlägget-för-att-påminna-mig-själv! Haha.. Jag känner mig och jag vet att jag skulle kunna packa upp allt baaara för att bekräfta. Jag blir riktigt vimsig inför resor, det måste jag erkänna..

Snart kommer min bror och hans fina sambo. Inte träffat dom på länge, så saknaden är enorm..
Nu ska jag ta en huvudvärkstablett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0