i dont give a ish..

På ett sätt känns det jobbigt, på ett annat sätt är jag glad för att de snart är över. Om 15 timmar är klumpen i halsen upplöst och jag kan gå och njuta av en mysig träning på balance. Förhoppningsvis går allt som smör och jag kan avsluta morgondagen på ett bra sätt, trött och utmattad i både kropp och psyke.

Jag håller tummarna för både mig och resten.
Vare sig de går bra eller dåligt så har jag gjort klart det.
Vare sig de går bra eller dåligt, har jag lärt mig en läxa.
Vare sig de går bra eller dåligt så vet jag och mina nära att jag försökt.
Vare sig de går bra eller dåligt så kommer jag att le.

Jag fixade det, Jag fucking fixade det.

godnatt mina stalkers

massa kärlek till mina grannar, förutom ryssarna och deras bordell, till mina vänner och till mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0