HAPPYFACE

JAG VILL BARA SKRIIIIIIIIIIIKAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Jag har KLARAT DET! Jag skrev KLART UPPSATSERNA!
 

Nu ska det renskrivas, och finslipas sen är det bara att lägga som utkast på mailen för att sedan skickas iväg till min lärare=) Jag tror jag gråter. Haha nej nu ska man inte ropa hej förens man kommit över backen.
Självklart har jag en etapp till att klara av. Efter det så gråter jag. Jag lovar er. Och som jag sa till puppy igår, jag kommer börja gråta precis innan förhandsvisningen till New Moon. Inte bara för filmen utan för att den dagen kommer betyda att ALLT är avklarat och att de inte är så många dagar kvar till min resa!

Jag känner verkligen lycka just nu. Men det är en fis i rymden jämnför med vilken lycka jag kommer känna om några dagar.. Jag kommer spricka.

Senare ska jag iväg till balance och träna med Bella. AJAMEN, jag är en av dom som får träna gratis på balance i två veckor.. Jag är rätt uppspelt, men inte för att träffa henne för de har jag redan gjort, utan för att jag funderar starkt på att bli medlem och de kommer bli skönt att få en liten förhandstitt på det. Självklart kommer jag att gå till den i solna, som är närmast mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0