FRIIIIII!! inge mer plugga till prov!

avklarat.
Finito.
Over and done.
Finally!! Det gick OK, hade kunnat gått bättre, men de GICK! Det är de viktigaste =)

Efteråt åkte jag till balance och tränade. Och neej inte med blondinbella. Haha, jag tränade själv. Det var helt grymma maskiner, hur lätta som helst. Gick inte ner till styrkerummet utan höll mig till konditionsträning. Känns som om det är dags med träningen igen. Blev så LAT under sommaren och eftersom jag var ensam hemma och mitt hjärta var här så la jag på mig lite kilon.. wups.

Men nu när det är slut på pluggandet så kan jag faktiskt återgå till mitt vardagliga liv igen och träna med gott samvete. Då har jag ingenting som ligger hemma och väntar på mig..

Mamma är så gullig, hon sa att jag skulle få sova hur länge jag ville imorgon! Ännu gulligare var hon när jag kom hem och hon kramade mig och sa "Vila nu leyla,Du har kämpat bra, ta det lugnt imorgon, den 19e är din efterlängtade undersökning + Niuuuw Muun(New Moon)" hahaha. Söt mamma.. sådan mor sådan dotter sägs det! HÖHÖ

Nä nu larvar jag mig bara.

ännu gång kärlek till mitt hjärta, mina grannar och mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0