Mysig dag

Jahapp, fick inte mycket till sömn inatt.. Men ändå kände jag mig väldigt utvilad. Fast jag vaknade med magont.  Idag har jag varit en stund hos min granne för att fixa och trixa med våran resa. Jag längtar massor! Åker redan nästa vecka och kommer tillbaka i början av december. Jag har velat åka dit så länge jag kan minnas och nu blir det av. Ofattbart.
Nu ligger jag på min alldeles för sköna matta i mitt rum.

Imorgon är det äntligen dags för min efterlängtade undersökning. Jag är rädd, riktigt rädd. Inte ofta man får en kamera uppkörd i näsan, hoho. Men jag har mitt hjärta med mig så jag är bergis på att han lugnar ner mig.
Sen ska jag hem, vila en stund och sedan ta mig till balance i solna och träna. Sen på kvällen är det dags för releaseparty på balance i Stureplan. Dom ska lansera deras( Inte deras deras, utan det shampoot dom har på väggarna i duschrummen) nya shampoo och balsam från L´Oreal – Matrix så dom har fixat lite mingel med vin och tilltugg :) muums.. Sen ska jag iväg på förhandsvisningen till New Moon!
OOH NU ÄR DET DAGS. Jag tvivlar på att den är lika bra som boken men de gör ingenting för att jag har inga förväntningar. Däremot har jag förväntningar på den tredje boken som är min favorit.

Kommer ha världens gosigaste dag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0