i made you read.

Efter alla dessa blogg försök så har jag äntligen lyckats få hjälp med min header.

Finns inte mycket att säga, förutom att det är väldigt sent och jag borde ligga och sova nu.
Idag har jag, sovit,shoppat,ätit chocklad, ätit piroger och suuktat efter fiskbullar. Min kusin ville inte göra ris med fiskbullar, så jag är inte bara en gäst utan jag är en svältande gäst också. Skämt åsido.. Jag är mätt och belåten efter våra goda chilenska piroger.

Jag försökte spela sims, men jag struntade i det när jag kom på mig själv försöka dränka sims-gubbarna i poolen. Sims 3 är ingenting för mig, kära bloggläsare. Så jag tänkte sticka ut från proffsbloggarna och bojkotta det istället.
Bloggen får bli my new addiction.

Det här med att skriva blogginlägg på en bärbar datorn funkar sisådär för mig, lyckas nämligen alltid trycka på någon hemlig knapp och så raderas allt. Man tycker ju att man ska lära sig hantera sin bärbara efter något år va? Nej, inte jag. Man kommer aldrig sluta att lära sig något nytt. Därför är  (bl.a) människor som tror sig veta allt i min NO-NO lista.

Mitt namn är Leyla, tack för att ni tittade förbi.. Ni är välkommna åter!
Bespara inte er skitsnack. Om det är något jag gillar, så är de gossip. Vem har sagt att gossip upphör ju äldre man blir?
Säg vad ni vill ,om vad ni vill. Sånt gillar jag, ÄRLIGA människor. Synd att jag har få av dom i mitt liv..
Men tur att jag dragit mig undan från fakepeople :)

Tudless..


Kommentarer
Postat av: claudio

aj aj :P langa en piroger !!!

2009-06-19 @ 02:44:05
Postat av: mikaela, leylas kusin :)

äääälskar din svenska claudio :D

2009-06-19 @ 03:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0