TUFFT!

Jag är jätte trött! Vet dock inte varför jag känner mig så slut i kroppen. Imorgon hade jag tänkt träna och ha de mys..
Men min kusin ska sova här idag, så vi får se om träningen blir av. Jag måste träna på morgonen! Ogillar att träna på kvällarna. Det är så mycket folk, och det är för mycket ljud. Usch. Roligare att träna på morgonen, då är jag faktiskt som piggast. Plus att det är bara äldre människor och dom är mycket trevligare. Tvättar av maskinerna när de använt de.. tummen upp för det beteendet! 

Om två veckor fyller jag 21. Börjar känna mig rätt så gammal.. Vilket är ganska sjukt. Jag menar, man är ju fortfarande ung?Men de kommer bara mer och mer ansvar för varje dag som går. Jobbigt att behöva fira det utan mina föräldrar (För er som inte är med, så kommer de ännu att vara i Colombia på min födelsedag. Men jag har ju mina vänner + släkt kvar här så jag ska inte klaga. Men jag vill göra något annorlunda!

Någon som har något bra tips om hur sommaren kan gå snabbare? Vill ha augusti, vill ha mina föräldrar!


Alla har vi fallit offer för "Ta-bild-på-dig-själv-med-hjälp-av-spegeln" =) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0