honestly

haha helt ärligt hade jag världens gosigaste dag/kväll igår..  tillsammans med världens bästa släkt + världens bästa pojkvän. Underbar kombination.


Okej, så de blev ingen nördig dagens outfit. De vart inga bilder tagna överhuvudtaget typ, vilket var väldigt synd. Jag som ville visa er "alla". Jag, min pappa och mitt hjärta åkte hem innan 00 för vi hade alldeles för mycket att göra idag. Jag skulle tvätta ensam för första(!!!!) gången i mitt liv. Ha ha, jag vet. Jag borde kunna det, tycker man. Men faktiskt så har jag aldrig velat lära mig. Inte förens idag märkte jag hur bortskämd jag varit i tvättandet. Nu ska jag börja tvätta varannan gång här hemma åt mammsen. Det var ju inte ett dugg jobbigt förutom att jag sög på att sära på vitt/svart tvätt. Mitt hjärta var tvungen att hjälpa mig. Så me gråten i halsen satt jag där och lärde mig.

Dagen har i övrigt varit väldigt bra och givande! Exakt vad mer jag gjorde tänker jag inte nämna här, ÄNNU. Ni haters skulle inte kunna hantera de just nu. Men jag är helt glad och lycklig över dagens val!
Snart ska jag sova. Jag måste upp ännu mer tidigare imorgon. Så jag ska byta om, läsa bloggar och avsluta dagen med ett samtal med mitt hjärta.

Godkväll! Ha de så myyys

Kommentarer
Postat av: Ally

Haha d blir så ibland!

Men du lär dig nog så småningom. Lycka till

2009-06-21 @ 23:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0