Dagens

sheeelloow!

Bytet igår gick jättebra. Jag fick byta jackan, utan kvitto eller kontoutdrag från banken. Så det var väldigt lyckat..
Gröna lund var hur mysigt som helst. Det var inte alls mycket folk, vilket var konstigt eftersom det var så fint väder. Däremot fick jag migrän runt 4 tiden och som tur var så kom mina kusiner dit med alvedon så jag tog sisådär 3 st haha.
Fast de släppte aldrig så jag bet ihop tills det var hemgång. Jag trodde att jag skulle få vila på tåget, men nej då kom de upp ett litet spädbarn med föräldrar som var runt min ålder. I början satt bebisen där och var söt och fick massa uppmärksamhet. MEN SEN(!!!!) så började bebisen skrik gråta typ(?). Jag tänker inte skylla på en bebis att min migrän blev starkare, för han kan ju inte rå för det. Men vilken otur.. Spydde nästan när jag kom hem. Jag hatar migrän.

Mitt hjärta skulle upp jätte tidigt så jag fick inte mycket till sömn. Men de gör inget! Jag fick njuta av att jag skulle få lägga mig i sängen och titta på tv och han skulle iväg.

Nu sitter jag här och väntar på att min kyckling är färdigkokt. Jag ska laga tikka masala! Jag vet att vissa brukar steka de, men jag kokar, SEN steker jag. Blir bäst så tycker jag.

carpe diem. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0