BIG FAIL

Pappa och jag är SÅ misslyckade. Vi åkte och skulle storhandla.. Att jag är väldigt lik min pappa är inte bara positivt, utan det har sina negativa sidor de med. Vi ÄLSKAR att skjuta fram saker och ting när vi får chansen. Så gissa om dom hade råååstängt alla affärena när vi kom fram? Jag va så upprörd och inne i mina tankar att jag nästan krockade bilen.

Dont missunderstand us. Pappsen och jag är fenor på det vi gör annars.. Men just nu drog vi ut för mycket på tiden.
Så vi ska upp extra tidigt imorgon och stressa hela dagen innan vi åker iväg till vår kära midsommar-grillning.
Vi får skylla oss själva, men Vi arbetar bäst under stress.


Idag pratade jag med mamma i telefon. 2 dagar sen hon åkte. Känns som mer! Spelar ingen roll hur mycket jag skrubbar,moppar,dammar, tvättar. Det är inte samma sak utan henne? Jag har blivit sällskapsjuk. Min fina omgivning betyder allt för mig. Att pappa också ska åka gör inte saken bättre?! Stackars mig.

Nu ska jag titta på tv och njuta av min (återigen) lugna dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0