Be chill, dont kill

gääsp. Jag trodde jag skulle hitta betydligt mycket mer kläder idag än de få "plaggen" jag köpte.  Varför blir de alltid så när det är REA? Man ser röda skyltar med nedsatta priser och man blir helt till sig. Och bara för de så hittar man ingenting. Jag köpte en stor rosa/röd/orange sjal från gina som jag tycker är jättesnygg. Och ett linne + puder osv. Mamma tog nämligen med sig allt till Colombia haha. Snäll mamma liksom. Men det var ändå helt onödigt? Jag vill ha mer t-shirtar,blusar,linnen etc etc. Istället går man och köper en stor grej till halsen? Man undrar hur jag tänkte.. Fast som sagt, den är riktigt fräsch.

Jag kom hem, lagade mat och somnade.

Nu tvättar jag min jeansjacka som har blivit lite för smutsig! Man måste akta sig för ljusa jeansjackor, dom blir smutsiga så himla lätt. Helt sjukt..




Uppdatering:
Imorgon kommer Ginatricot få en ARG Leyla i telefon! Borde inte dom varna folk som köper jackan att den där lilla skinnbiten färgar av sig? Min jacka har fått bruna fläckar. Och de värsta.. Jag hittar inte kvittot! men jag SKA ha en ny jacka!! Passande rubrik va? not..  (Dont) be Chill, KILL.

Kommentarer
Postat av: Becka

Well, nu ska inte du va sånn... ;)

Snart finns dom på bild hos mej och då ska du få se att det i alla fall va 3 par SNYGGA, SVARTA skor! :D

2009-06-22 @ 21:41:14
URL: http://beckasinnet.blogg.se/
Postat av: donna

sv: awee tack , de betyder ! :)



Hihi ja åker utomlands om 2 veckor , längtar som f***n ! :) hihi



han i mitten är också min favoo , men han har värsta mamman typ :S

2009-06-22 @ 22:29:43
URL: http://dreamdoll.blogg.se/
Postat av: Pluttish

hahah, jag LOVAR att om du kollar på tvättråden så står det säkert att den antingen ska tvättas för hand, eller på låg temperatur. Hahah, typiskt dig och bli arg och ringa! hahah

2009-06-23 @ 21:34:26
URL: http://whoamixoxo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0