killers!!!

Jag hade världens trevligaste kväll med mitt hjärta igår. Vi lagade middag, rätt så sent faktiskt, men vi var så trötta när vi kom hem så vi somnade på en gång.. När vi väl höll på att laga maten så märkte vi att musslorna aldrig skulle räcka till så vi spontan åkte och handlade! Fast musslor var såklart inte det enda som åkte ner i påsen..... Jag köpte  bl.a mördarpopcorn. (berättar strax varför jag kallar de så)

Ni i stockholms området.. Märkte ni hur de öste ner igår? så mysigt! Kunde inte ha kommit lämpligare. Runt 23 tiden bakade jag en citronkaka, värmde vatten, hällde över de till en termos och så tog jag bilen och körde oss till en skog där vi drack chai te och fikade.. Det dåliga var att regnet upphörde när jag parkerade bilen haha.
När vattnet var slut och kakan va uppäten så körde jag hem oss igen.

Imorse (07.00!!) väcktes  jag av att mitt hjärta bar mig till köksbordet och satte mig på stolen. Där fick jag mig en och annan överraskning. Han hade lagat världens godaste frukost. När vi var klara däckade vi igen, mätta och belåtna.

NU TILL MÖRDARPOPCORNEN..
När han hade åkt blev jag sugen på lite popcorn. Så jag tog ett paket, tog bort plastet, la in den i mikron och började städa köket. Mikron började låta konstigt så jag vände mig om och såg hur de blinkade. När jag närmade mig så hade popcornen fattat eld!! Jag stängde av mikron och sprang ut i loftgången och skakade. Otur nog hade jag glömt min mobil i rummet så jag stod ensam med gråten i halsen i 10 minuter. Tack OLW för nästan ha dödat mig.. och NEJ de är inte fel på min mikro. Den har fungerat perfekt alla andra popcorn poppningarna.

Tur att jag är en jävel på att klaga. Dom kommer inte undan, de kan jag lova ;)


Kommentarer
Postat av: LENA ♥

Hoppas du har haft en bra helg sötnos! :)

puss, http://lenakarlsen.blogg.se

2009-07-26 @ 15:16:58
URL: http://lenakarlsen.blogg.se/
Postat av: Zoe

oh va mysig pojkvän du har ! haha lyckos! tror inte jag blivit bärd till köksbordet för att få en perfekt frukost asso hahah

2009-07-31 @ 14:47:23
URL: http://zoeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0