flämt

Har precis kommit från min runda i skogen. När jag kanske hade sprungit halva sträckan så dök de upp en man från ingenstans. Från skogen! Tror aldrig jag blivit så chockad ha ha.. dock höll jag ett säkert avstånd. Måste erkänna att jag blev lite skraj.

Inatt kom mitt hjärta förbi med sin kompis.. Jag va med några tjejkompisar så vi tittade på film allihopa. Jag somnade, som vanligt, före alla. Fast vaknade när filmen tog slut.. uupps!
Nu ska jag sätta igång med min liite för sena lunch och passa på att duscha medans min soppa kokar.

Jag tänkte dela med mig "dagens låt" men.. De går typ inte? Fkn You tube.








JUSTE! Minns ni min Mördarpopcornen? Jag ska få ersättning! Ny mikro + pengarna tillbaka för popcorn.  Egentligen spelar de ingen roll. Jag kunde ha dött på poppnings kuppen, och inte finns de något som ersätter de liksom..


Kommentarer
Postat av: Anonym

rätt skrivet i paow's blogg, äkta idiot hon är

2009-07-30 @ 18:21:11
URL: http://brunettmicha.blogg.se/
Postat av: ERICA - FLYTTAR TILL USA 09/10

I höst flyttar jag till USA för att plugga på highschool i ett år. Följ mig och mina förberedelser inför året samt senare när jag är iväg!

2009-07-30 @ 20:00:52
URL: http://ericausa.blogg.se/
Postat av: Anonym

är det okej att som kille misshandel hota en tjej?

Svara gärna på denna fråga i inlägget på min blogg.

Puss



http://Jupanus.blogg.se

2009-07-31 @ 21:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0