somethin´ somethin´

Godmorgon.. hoppas ni alla har sovit gott! Själv snoozade jag förbi mitt larm. Så dumt! jag som hade satt larm för att ringa till vårdcentralen innan 07.30. Men jag hann(tur nog) ringa innan 08.00 och lämna mitt mobilnummer så de kunde ringa upp mig. Jag vet att det är ett ganska nytt system, det här med att man lämnar sitt telefonnummer så hör dom av sig. Förut så skulle man ringa kl. 8. 00 och hoppas på att få komma fram och få en läkartid.. Skönt med det nya system så man slipper sitta fastklistrad vid telefonen.

Jag sitter och kämpar med bloglovin men fattar 0. Hur lägger man till den på bloggen?

Min mage kurrar massor. Måste få i mig frukost..


Kommentarer
Postat av: Camilla Vu

Ajdå :S hoppas det går över och att du får en läkartid snart. Idag ska jag inte göra så mkt mer än att jobba :) Kram

2009-07-02 @ 09:17:56
URL: http://camillaavu.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Det finns koder på bloglovin som du kopierar och klistrar in i din stilmall här på bloggen, lite krångligt men hittar du koden så brukar det stå där var du ska klistra in den. Kolla längst ner på sidan på bloglovin så står det ikoner (eller nåt) och där finns dom.

2009-07-02 @ 10:20:10
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0