run

Känner inte för att göra något idag. Jag har bestämt mig för att sitta inlåst hemma idag. Utan kontakt me omvärlden, förutom min kära data.. och det räcker precis! Orkar inte sätta på min telefon, orkar inte svara i hemtelefonen.
Usch vill ha en egen leyla dag..

Mina träningskläder är smutsiga så leggins och en t-shirt får räcka som träningskläder. Nu ska jag bege mig ut i skogen och hoppas på att inte bli attackerad av någon vampyr (twilight-mania). Skämt åsido, jag ska gå ut och powerwalka runt själv.. Skönt! Jag och min mp3 för evigt..
Kan fortfarande inte fatta att jag lämnade träningen åt sidan. Men 1 timmas powerwalk gör susen de med? Jag vill ha den där kicken! Den där träningskicken som säger "Du-är-trött-nu-men-fy-va-mycket-energi-du-kommer-ha-sen" 
Usch Jag har varit ledig nästan hela sommaren.. Suttit hemma 40 % tiden kanske, kunde gått och väl ha hunnit till cykel passen på sats. Men nää.. gått max 3 gånger.
Nu ska jag njuta av min ensamhet! Vet att jag kommer att vara i behov av den imorgon, så jag passar på nu.  
Passar på av "Leylas frihets-dag", passar på att vara oberoende av mobiltelefonen. Hoppas bara att jag inte får för mig något konstigt under milen jag tänkte gå nu och sätter på telefonen så fort jag kommer hem  "bara för att..........."

Dumma ursäkter! Vi människor är så himla bra med de.. Jag suger. Nu ska jag iväg och jogga bort tankar + kalorier!
haha ha de bäst så länge


Kommentarer
Postat av: LENA ♥

Vem tycker du bär klänningen bäst? Kommentera gärna! :)

puss, http://lenakarlsen.blogg.se

2009-07-22 @ 00:49:40
URL: http://lenakarlsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0