natt

Sorry för en dålig uppdatering. Sött att jag ändå haft helt OK med besökare trots att jag inte skrivit ett dugg..


Usch vilken hemsk natt! kallsvettades mig igenom den.. Vaknade och tog tempen på en gång.  Den var ganska låg först men när jag tog den 1 timma efter så hade jag alldeles för hög. Jag sprang in till duschen och duschade i kaaaallllt vatten. Sen gick jag ner till vårdcentralen. Tur att jag bokat tid förra veckan. (dock för något helt annat)

Jag fick ta massa blodprov och de har, helt seriöst, aldrig gjort så ont som de gjorde idag.
Ni vet när man är så sjuk att minsta lilla beröring gör ont? Så känner jag just nu. Mina fingertoppar svider när jag trycker på tangenterna. Jag har inte varit såhär sjuk på evigheter!! Min kropp är underlig.. säger ifrån för minsta lilla konstiga grej. Struntsamma, jag har för mycket att stå i idag. Jag måste städa min lägenhet och försöka ta mig in till stan. Egentligen vill jag vila, så jag är pigg inför träningen ikväll. Morgonens träning blev inte av pga mitt anfall ha ha!
Men de blir bättre till kvällen, de vet jag =)

hoppas ni har haft de bra!

Kommentarer
Postat av: johanna

hihi okej :D

2009-07-09 @ 12:26:06
URL: http://haannaac.blogg.se/
Postat av: Zoe

haha tack för förvarnigen då :P jag ska köpa me garanti så ja kan byta eller fixa den i sont fall haha.



annars allt bra med dej :)?

2009-07-09 @ 13:15:35
URL: http://zoeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0