leende

Jag har haft en jättemysig helg min mina kära. I fredags kom min bror, danijela(hans sambo) och mitt hjärta förbi mig. Vi åt världens godaste hamburgare och spelade call of duty, UFC och fia med knuff! Lite "gammalt-par" över de hela.. sen åkte vi och köpte ett spel som hette niagra något. Haha vi fattade ingenting så vi återgick till Fia med knuff, sen gick vi och la oss.

Lördagen åkte min bror o danijela hem till sig och jag och mitt hjärta åkte till mina kusiner. Vi lämnade av allt sen promenade vi till centrum. Jag ville titta något fint men när jag väl var där så ångrade jag mig djupt över att ha tagit med honom. Jag trodde min pappa var jobbig nog att shoppa med, men mitt hjärta tog priset!! Har aldrig sett en sån varm kille förvandlas till en bitter 70 åring på så kort tid! Haha skämt åsido.. Han är fortfarande ett utav de bästa jag har!

Det var en mysig lördagskväll och jag tackar er ännu en gång =)

Idag har jag inte gjort något förutom att vila.. finns inge bättre än att ladda upp inför en vecka,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0