Det lönar sig att vara snäll mot turister!

min bror som jobbar i gamla stan med sin flickvän tog emot 2 engelsktalande män i måndags.. Och dom är alltid extra trevliga mot turister. Och just den här gången lönade sig rejält, engelsmännen var inga andra än Britney spears dansare! Så vi fick 4 gratisbiljetter till konserten igår. Priset på biljetterna ska vi inte ens prata om. Hade ingen aning om att det var så dyrt? Jag är inte världens största fan till britney, som jag vet att gulliga Amir är, men jag är sjukt glad över att jag gick dit. 

Blev lite besviken på att hennes dans inte höll. Hon tog inte ut svängarna som hon gör på sina videos och visst kan de bero på klackarna meen hon borde ha lärt sig dansa me high heels för längesen? Jaja..

Nu ska jag fixa mig och bege mig till gamla stan. Ska till caféet och vänta in mitt hjärta som kommer sen för lunch och en mysig promenad.


Kommentarer
Postat av: Becka

Fy, va kul att få gå på konserten! jag som du är inte inget super fan av Briteny men det hade verkligen varit sjukt kul att gå på en av hennes konserter! :)

2009-07-15 @ 11:51:56
URL: http://beckasinnet.blogg.se/
Postat av: Vega ♥

Åh vilken härklig blogg, baklgrunden är jätte fin.

Hur mår du? :)

2009-07-15 @ 13:50:07
URL: http://makeupbox.se
Postat av: linnea

hej, vad händer idag då :)?

besök gärna min blogg så blir jag superglad :DD

kraam '

2009-07-16 @ 23:38:44
URL: http://linneaklingebratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0