car

Kom på att jag har massor av kommentarer(på mina gamla inlägg) som jag inte godkänt ännu.. Sorry! Ska göra de så fort jag blir klar här.

Hoppas ni mår bra! Jag mår toppppppen.. har träningsvärk, men jag vet att det inte bara är jag som älskar det? visst har träningsvärk sina nackdelar. Jag brukar få ont till och med när jag ligger ner ha ha. Men de känns så skönt att lägga sig och veta att man gjort något bra för kroppen.. Träningsvärk för mig betyder att jag pumpat hårt och att kroppen känt av de.  Jaja nog snackat om de!

Mitt hjärta ringde mig super stressad och frågade om jag kunde träffa honom. Så jag gick med på de.. Och innan jag visste ordet av de så var han utanför mig. MED SIN NYA BIL! ååh, den är så himla fin.. passar min fina man perfekt! Han har velat köpa en bil i flera månader nu, men aldrig riktigt hittat någon som passat han. ( jag provkörde den på en gång!)
Min älskade granne sa en sak, så som shoppning och att kläder ska passa är viktigt för kvinnor så är bilar det för män. så himla sant! Men den här bilen var skräddarsydd till mitt hjärta.. de såg man. Den skrek hans namn.

De kittlar i min kropp. Jag vill ut och springa min nyfunna runda. Men jag kommer bara vilja tvätta håret igen och tvättar jag håret idag igen så kommer mitt hår förstöras. i-landsproblem... f*n alltså.

Jag får se vad jag hittar på idag! Jag kan inte sitta hemma och inte göra något..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0