ajjj...

Varför fortsätter jag att äta grejer med mjölk i? Jag får skylla mig själv..

Idag kom jag hem från kryssningen med mitt hjärta! Det var hur mysigt som helst. Ville inte gå av båten. Ville vara vara kvar i hytten och fortsätta låtsas att jag inte var ensam hemma, att jag inte måste tvätta, att jag inte måste laga mat till mig själv. Jag saknar min mamma. Det är inte kul. Jag har verkligen insett hur jag tagit allt för givet här hemma och jag skäms! Skäms över att jag inte alltid hjälpt henne med hushållssysslorna. Istället för att hjälpa henne 50% ska jag hjälpa henne fullt ut ifall jag inte har något bättre för mig.. Ååh..

Mitt hjärta har inte skickat bilderna till mig? Varför vet jag inte. (Dock tror jag att han latar sig! haha)Men jag ska nog tvinga honom. Fast ifall ni tror att någon bild på honom ska ploppa upp här, ja då har ni fel.
Den här minikryssningen rensade min själ litegrann. Och det bästa? Ingen huvudvärk! Börjar tro att all stress, ansvar och tankar framkallar det. Stress för vad förresten? För att vara hemma och inte göra något förutom att äta och sova? Ha ha!  Ibland känner jag mig larvig.. men de ligger något i mitt undermetvetna. Vad vet jag inte.. Usch!!

Iallafall, min kryssning var bäst! Och Tallin var fint. Fast jag blev riktigt arg på folk som inte kunde prata ordentlig engelska... Jag menar, varför jobba i centrum av alla turister ifall du inte kan prata engelska? Jag själv blir ju virrig och stammar. Ha ha

Jag köpte jätte fina skor. Jag går runt i dom nu och jag lääängtar tills jag får gå ut med dom på fötterna.
tillsvidare går jag runt me dom hemma för att vänja mina fötter.
tdlz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0