Twilight feber hihi

OH! Jag hade en uuusel natt.. Sov ca 4 timmar. Min hals var svullen och jag kunde knappt andas.
Smsade mitt hjärta sisådär på morgonkvisten och han ber mig somna om för att de är mörkt.. (??) haha. Smart av mig att köpa mediciner i London och ta med mig dom hit. Nu känns halsen och huvudet mycket bättre.

Tur det! För jag ska nämligen till Sci-Fi utställningen i älvsjömässan idag. Ensam och mobbad.. Men de är hemmaplan för mig ändå. Det är där jag jobbar (förutom de här sista veckorna innan julen) så jag känner igen mig väldigt bra. Ni undrar säkert varför jag ska dit och nörda mig. Jo.. Nu är de såhär att "Laurent" från twilight ska dit och jag HOPPAS innerligt att få se honom. + att Edward Furlong och en kille från Starship Troopers kommer gästa. Så töntig som jag är så ska jag dit. Blir de inga bilder så är de OK, så länge jag får se dom. Kan tyvärr inte vara kvar där hela dagen eftersom jag ska hem till mitt hjärta på mysig middag.

ha de perfa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0