Tik Tok.

Jag fick nog inatt. Somnade lite innan 04 pga min hosta och illamåendet..
Så jag gick till läkaren idag och jag förklarade för honom att det var mycket bättre idag än några dagar sedan. Efter att han ställt 21 questions så säger han " Ja de låter som svininfluensan"
Jag satt helt paralyserad framför honom och fick fram ett "vaaaaa?".. Men han sa att de inte var 100 % säkert eftersom jag inte tog mig till en läkare när jag mådde som sämst. Jag tror min blick sa något i stilen med varför-lever-jag-ännu så han skrattade och sa att de inte var farligt och att de var så himla överreklamerat.

Men han bad mig att inte ta några risker och vaccinera mig ändå.
Jag fick hostmedicin med morfin i :) Både apoteket och mitt hjärta sa att de skulle göra mig sömnig men de passar inte idag. Eller någon dag alls för den delen..  För jag ska jobba.

Hoppas ni har de bättre än mig iallfall. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0