Snart SÖMN

TJA!
Först måste jag bara säga skratta lite åt mig själv för att jag skrev "BOCKEN" och inte "BOKEN" som jag tänkte skriva, i inlägget under. HAHAHAHA Pay och tjejerna sitter säkert och skrattar arslet av sig just nu. Karma för min del för jag brukar oftast sitta och skratta åt folks stavfel på bloggen och så kommer jag här och gör världens misstag.. Nåväl, de händer alla hihi.

Idag jobbade jag till rätt sent. Sen tog jag rumpan till personalfesten där mitt hjärta väntade på mig. Jag var där max en timma sen åkte vi hem till honom och hämtade bilen. Det måste ha varit världens jobbigaste bussresa dit =( Jag avskyr verkligen att åka buss! Kände mig snurrig och så satt de några importer framför mig och skrek halsen av sig. Nu måste jag somna för att vakna pigg och lite bättre imorgon.. Jag vet att jag borde ta hand om mig bättre. Men de går inte.. I den här takten är det omöjligt. Men jag är förhoppningsvis ledig på onsdag och då ska jag nog kunna unna mig sängen hela dagen.

ha det underbart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0