Skönt!

God dag :) hoppas att ni sovit gott.. Jag har inte sovit alls! Har varit och jobbat från igår eftermiddag till nu för ca 1 timma sedan. Egentligen borde jag gå och lägga mig nu men jag har en liten plan. Problemet är att efter min "plan" så skulle jag ta mig till reorna med min brors flickvän. Men frågan är ifall jag orkar det? Tänk om jag kollapsar. Haha! Isåfall 1 - 2 timmar.. Men all folk som kommer yra runt i stan? Orkar man ens se er? haha.
Nej usch. Eller så åker jag hem, sover några timmar sen tillbaka till stan igen. Kluven kluven :)

i övrigt har inte den här dagen känts så bra. Hänt lite saker som dragit ner på humöret men vet ni? Det är bara att le och ta striderna med en nypa salt.
Nu ska jag ta en dusch för jag känner hur ögonlocken säger emot mig.
Hörni! Ta hand om er och jag hoppas ni har haft en fin Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0