Så himlans mysigt!

Hej ni =) Hoppas ni haft det mysigt.. Jag har! Vi åt middag, lyssnade på lugna favoriter och jag fick fotmassage, peeling och allt va de innebär.

Nu är jag hemma. Kände mig dålig så då var de lika bra att hoppa in i myskläderna och lägga sig i sängen. Fortfarande ingen förbrättring i halsen. Den blir bara sämre och sämre. Men jag ska ta något som dämpar smärtan så jag kan sova. Imorgon MÅSTE jag jobba(!) vägrar låta de gå en dag till. Jag känner inte mig lika dålig som i torsdags så jag kan nog pallra mitt arsle till jobbet.
Nu ska jag spela Call Of Dutty.

En kille på Sci fi mässan tyckte tydligen att spel och sånt inte passade mig. Jag tog självklart illa upp men i efterhand förklarade han att de va pga mina klackar och stil. Haha... ?
Skitsnack.
Man ska inte döma bocken efter omslaget. Eller hur var de nu igen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0