I´m back!

Jag vill verkligen INTE vara i Sverige just nu..
Visst att de var kallt i London men det var en heeelt annan typ av kyla därborta.
Jag har åkt på en rejäl förkyldning också. Där vi bodde gick alla runt och hostade öppet och rätt överdrivet så de va inte så konstigt att jag och min vän blev sjuka. Jag hade jätte kul och jag har inte skrattat så mycket på länge. Ett råd till er är att bo på hostel. Förutom att du träffar sjukt mycket människor så är de grymt bra stämning. FAST(!!) det var väldigt kallt i rummen ibland..

Jag satt precis och tittade på presenterna, skorna och jackorna jag köpte. Kände hur ångesten kröp fram.. Fattar inte hur jag kunde slösa så mycket pengar på så ...... lite? Det var ju en hel del, men ändå? haha! Fast vem får inte ångest när man bränt nästan en hel lön på en resa? Självklart måste jag räkna med maten osv. Äsch när jag tänker efter så var de värt. Jag förtjänade en resa och shoppa utan att tänka på priserna.

Nu måste jag fixa mig för att jobbet kallar. Jag hoppas dom inte märker att jag är sjuk..
Sen kanske jag hinner träffa mitt hjärta! Jag har inga ord för hur mycket jag saknat honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0