I dont know!!

Förresten så glömde jag nämna att jag funtar på att färga håret ljsubrunt.
INTE mörbrunt som dom flesta i min omgivning tycker, utan lite mörkare än de jag har nu.

är inte hundra på det. Jag har verkligen lagt ner tid och pengar på min hårfärg.
Och de känns rätt flashigt att ha den här färgen. Det är många som gett komplimanger och undrar hur jag burit mig åt. 1 vecka senare är de orangehåriga och försöker satsa på min färg. Hoho :)

Men jag ska nog satsa på att bli Blondette. Är bara så rädd att jag kommer ångra mig.. Skulle de hända så får jag väl gå till min superfrisör så får han färga det. Usch jag känner mig så kluven just nu.
Jag vet att det är flera st som läser min blogg. Haters eller inte.. min fråga går ut till er:

Vad f*n ska jag göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0