Host host host

wow vilken rush det var där.. Tror jag skrev det där inlägget på 30 sekunder.
Idag har jag riktigt taskiga humörsvängningar.

Jag hoppas inte fel personer tar åt sig nu. För ni har en tendens att göra det mina kära o/vänner =)
Jag skrev det inlägget till en person endast och den personen kommer ta åt sig bara av att läsa första meningen. Det vet jag. Men det har legat lågt i några veckor. Men hur kul är det egentligen att läsa om sig själv..
Ja ni förstår, jag ger bara tillbaka med samma medicin. Jag tycker man lär sig bäst så..
Att få tillbaka något ont man gjort. Får man pröva på den bittra eftersmaken efter ett svek ja då gör man f*ck no inte om något liknande igen..


Nu ska jag ta mig till rätta.. Jag lär väl bli efterklok och ta bort inlägget om några timmar. Men jag var tvungen att skriva av mig och jag hoppas att personen hinna läsa det här innan jag tar bort det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0