Hoho Jaja :)

Igår va min sista dag på jobbet..
Jag fick mina samlade dricks plus en present från min chef. Nu i efterhand känns de trist att inte jobba kvar där, haha konstig tjej! 
 
Mitt hjärta plockade upp mig i t-centralen sen åkte vi vidare tll mig. Vi saknade super tidigt idag för att han skulle ta bilen på lagning. Jag hade precis återgått till mitt varma rum efter att ha sagt hejdå och då slog de mig.. Vad är jag för flickvän ifall jag inte följer med honom och håller honom varm när han måste åka kommunalt tillbaka?
Så medans han höll på att ta bort snön från fönstren så bytte jag om, sprang ner och överraskade han =)

Sen följde jag med min lillebror till tandläkarn. Han är världens modigaste.. Läkaren babblade på om hans tänder och jag höll på att avlida. Helt ärligt kände jag hur jag blev svimfärdig. Jag HATAR tandläkaren. Efteråt gick jag till handelsbanken och som vanligt blev de problem. Jag och banker funkar inte.. 
Det känns som om klockan är 9 på kvällen fastän den är innan 6.

Nu ska jag sluta babbla och återgå till ingenting... haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0