Hej svininfluensan

Snaark.. Jag var tvungen att åka hem tidigare från jobbet igår. Klarade helt enkelt inte av det. Mitt hjärta tror att jag har fått svininfluensan och min mamma tittar till mig hela tiden och upprepar " Leyla om du får feber och inte kan andas så måste vi åka in till akuten med dig" haha gullig. Men de är inte så farligt. Jag åt frukost imorse, trots att de var svårt så åt jag. Man kan inte vara döende ifall man får i sig lite mat.

Mitt hjärta mötte upp mig efter att jag sagt att jag gått hem tidigare, han hade precis slutat jobbet så vi åkte hem till mig och sov. Jag hoppas att jag inte smittat ner honom.. Trots att de vore lustigt eftersom han fått för sig att han är hulken som aldrig kan bli sjuk. Haha!
Undrar hur min London-mate mår. Hon mådde ju värst.. Hoppas hon kryat på sig.
Nu ska jag försöka fixa väskorna och kläderna som legat i rummet sen jag kom hem. Jag har varken haft ork eller tid att fixa det. Orkar inte ligga i sängen och tycka synd om mig just nu. Nej fy.. Ska försöka göra något, ta ett bad och hoppas på förbättring.

Hoppas ni har det bättre än mig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0