Samsung i mitt hjärta

Har jag berättat till er om min (f.d) mobiltelefon? Min Samsung touchwiz. Världsbäst telefon men så en dag på jobbet fick den lite lite lite kaffe på sig och gav upp. Jag har skickat den på lagning förgäves. Ingen kunde fixa den och ingen visste vad felet var. När jag åkte till London så berättade mitt hjärta att dom sista som kollat till den sa att de var finito med min telefon. Det enda jag kunde göra var att skrota den =( Jag älskade min telefon.. Jag har nyss varit på en resa och gjort av med alltför mycket pengar så jag känner inte för att köpa en mobiltelefon direkt.

MEN..
.. igår kunde jag inte hålla fingrarna borta så det fick bli en samsung Jet. Jag är supernöjd med den!

Igår kom daniela förbi och var med mig en stund. Sen plockade mitt hjärta upp mig som sällskap till nattens bravader haha. Skämt åsido vi hade lite ärenden att göra. Snart ska jag iväg och jobba.. Åh jag har aldrig känt mig så lat inför ett jobb. Vill bara att dagarna till jul går snabbt så att jag kan återgå till mitt andra fina jobb och mina fina kollegor.

Nu ska jag get ready to go =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0