Blond is the new black..

Jag trodde INTE att jag skulle klara av dagen. Men de gjorde jag så här är jag nu :) Så trött att jag blir pigg. Jag hade en galen energi enda in till jobbet sista sittning. Men 1 timma innan de var slut så kom det.. Jag ville bara lägga mig ner och somna framför gästerna.

Annars gick de bra.. Förutom idioterna jag har till "kollegor". Varför är man otrevlig mot nytt folk? Dom beter sig som om jag är där för att ta deras jobb. Jag är där MEDANS mässan har mindre jobb och mindre timmar om dagen. Jag vägrar sätta min fot på stället jag arbetar nu, igen. Inte ens om de gäller maten. För jag har sett deras kök.. De värsta är nog deras snicksnack bakom ryggen. Oh idag blev jag så upprörd att jag var tvungen att gå ner till omklädningsrummet. Förutom att dom är rädda att jag tänker ta över deras jobb så är själva arbetet påfrestande. Jag bryr mig inte ifall deras servetter ramlar på vägen. Vadå? Måste jag ta upp dom då? Står de skrivet i mitt kontrakt att jag MÅSTE ta upp servetterna dom där slynorna tappar? Nej! Jag har mina egna saker att göra, jag tänker inte springa som en hund och göra massa extra arbete för att dom är L A T A!

Så länge inte min chef kallar in mig i rummet och säger till mig så vet jag att jag gör ett bra jobb. Och om jag ska vara helt ärlig så tror jag att de är därför dom är som där är.. Jag är ingen person som smörar. Men om min chef favoriserar bra arbetare.. Ja då gör han rätt i det! Jag har tre dagar kvar.. Underbart. Wow nu lät de faktiskt som om jag sätter mig på tronen. Men jag vet själv hur jag är och oavsett komplimanger eller inte så vet jag att jag gör det rätt. Det är inge fel att kunna sig bra? Nej just det.

Nu kom jag av mig litegranna =) men jag var iallafall hos frisören idag och fixade håret.. Bye bye pinsamma utväxt =) Nu är jag ljus igen. Blev inte riktigt som jag tänkt mig.. MEN det blir nog bättre när toningen lagt sig.

På tal om lägga sig så ska jag göra det med.. Jag måste sova och vila inför en ny dag of struggle.
Vill bara passa på att tacka min familj och självklart mitt hjärta. Jag älskar er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0