WOHOO!

Äntligen blev jag klar me mina naglar.. Blev inte alls som jag trodde. Meningen var att jag skulle göra små filurer.. men de vart massa silvriga diamanter istället. HOHO! De gör inte så mycket. De blev lite annorlunda ;) Inte lika annorlunda som á la Foki, men annorlunda.



Nu ska jag fixa mig, för om 50 minuter ska jag sätta mig på ett tåg och hämta min nya herrcykel med 5 växlar! Pappa tyckte de var lite konstigt att jag skulle köpa en herrcykel. Men jag tycker att de är så mesigt med damcyklar. Jag vill kunna cykla böjd framåt och hålla i ett grymt handtag. Sådana där böjda ni vet? Ajamen, en sån :) Plus att jag ska främst ha den för dagar jag känner för att cykla istället för att jogga. Självklart kommer jag att cykla längre rundor..

usch nu måste jag fixa mig, tiden bara går och jag måste möta mitt hjärta som ska följa med mig.


mwah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0