växjö

Äntligen får jag lite lugn och ro!
Befinner mig just nu i Växjö.. till er som inte visste, så är jag härifrån. Jag föddes i Lasarett för 21 sommrar sedan. Jag älskar att besöka mina rötter för att det är bara här jag slappnar av 110%.

Bilade ner hit med mitt hjärta och föräldrar. Och eftersom min pappa tvingar på mig massa utmaningar så fick jag köra ner hit. Efter 2 timmar började jag gäspa, då visste han att de var dags att byta förare haha. Första gången jag får köra 2 h i sträck.. Jag mötte också för första gången en långtradare vid en kurva. 100 km/h .. Alla skrattade åt mig.

Nu ska vi grilla!


Kommentarer
Postat av: Zoe

oj oj oj ! Låter som om du fick en lite rolig bilresa iallafall:P

Du får ha det sååååå kuligt där borta nu !

bechitos ! <3

2009-08-08 @ 20:27:27
URL: http://zoeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0