update!!

Haha jag och mina tankar ..

Jag vet att jag inte är världsbäst på att förklara saker. Och varje gång jag klagar så har jag alltid någon i baktanke.. Oftast tar, dom som ska ta åt sig, åt sig. Men den här gången tog ett par illa upp! Ett par personer som jag aldrig i hela mitt liv skulle se ner på pga deras val i livet. För att jag vet att dom klarar de. För att jag vet hur pass mycket dom är beredda att kämpa. För att jag vet hur underbara dom är.

Trots att de finns personer som är beredda, så finns de folk som inte är. Meningen med mitt inlägg var att jag blir arg på dom som inte är beredda. Folk som faktiskt inte ägnat en tanke överhuvudtaget. Men jag vet att de finns folk som vill de här.. Spelar ingen roll om Ni är beredda. De kommer alltid finnas någon som inte är de.. Och de var till dom mitt inlägg var menat.

Från och med nu så ber jag vissa att inte ta åt er av de jag skriver. Ni som är beredda, är de.
Vi bor i ett samhälle med mycket alternativ. Här går de att åtgärda något som inte varit meningen från första början.
Jag sa faktiskt think twice.. Om ni anser är vara mogna och beredda så gratulerar jag er, för er mod och glöd. Och för lyckan som väntar er.. Men de finns folk som är väldigt själviska. Och det är till dom mitt inlägg var,är riktat till.
Jag ber om ursäkt för att jag inte thought twice. Nu dumförklarar jag mig lite.. Men ändå, jag står fast vid min åsikt och det är framför allt det min blogg är till för. Jag är inte världens smartaste person, och det är inte någon i min omgivning heller.  Men jag vet att vi alla har en åsikt och vi är fria att tycka som vi vill.
Ännu en gång, Ni som vet vad ni gör, Gratulerar och ta Inte åt er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0