äntligen!

Konstigt! Jag vaknade 09.45 idag igen.. Vaknade av att jag låg och nynnade till Beyonce - Halo.  haha konstig tjej..
Idag kommer mina föräldrar hem! WOHOOOO, fast ändå inte. Att dom kommer hem betyder att jag måste städa städa städa städa.. Det värsta är att det är redan rent, Men min mamma är en riktig housewife och hon kommer hitta så många fel. Please God, have mercy on my soul..  ha ha!

Jag har övertalat mitt hjärta att vi ska åka tidigt idag eftersom jag älskar flygplatser! Vet inte varför, men jag älskar dom. Spelar ingen roll ifall det inte är jag som ska någonstans, jag åker dit oavsett vad.
Jaja, Jag ska njuta av min sista ensamma morgon och titta klart på Harry Potter. Har försökt ha H.P-marathon men de har inte gått så bra(jag har somnat, telefonen har ringt, någon skriver på msn)Så nu ska jag passa på!
SEN MÅSTE JAG BÖRJA STÄDA!!

Jag lär inte skriva mer idag, fast de gör väl inget.. mina 39 - 42 unika besökare störs väl inte av de?



 Jag,i lumpen, någon gång


Kommentarer
Postat av: Zoe

hahaha vid i skogen !!! hahaha ms jagkan perfekt svenska :p fett söt ... nej jag vet men jag vågar inte springa i skogen som ja har nära mig de gick pedofiler där förut hihihii :p

2009-08-05 @ 12:05:29
URL: http://zoeee.blogg.se/
Postat av: Zoe

Du får ha det så kuul gumman ! Njut av varenda minut därborta :D .. ett tips stäng av mobilen så kommer de kännas ännu skönare ! :D

2009-08-05 @ 12:06:56
URL: http://zoeee.blogg.se/
Postat av: Linda - ndaiL

Vad gör du ikväll? :)

2009-08-05 @ 22:05:01
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0