snaaaaaaark...

Ååh nu är mina underbara föräldrar och lillebror hemma :) De tog ganska långt tid för dom att komma ut eftersom flygbolaget hade tappat bort en av deras väska! TYPISKT eller hur? De har faktiskt aldrig aldrig drabbat oss förr.

Iallafall, mitt hjärta följde med och stöttade mig. Jag har en tendens att bryta ihop när jag saknar mina föräldrar. Mina föräldrar är mitt allt och jag tror inte jag hade insett hur tufft det är att vara själv ifall de inte hade varit för den här resan de var på. Att jag har världens bästa familj är bara plus i kanten. hihi..
men han fanns där och snackade skit i mitt öra som vanligt. Haha han har sina sätt att lugna ner mig den där killen alltså.

mina ögon svider och jag vill sova..
Men först! Ska jag titta på Hannah montana med min lillebror som sover med mig inatt :)

Kommentarer
Postat av: maglate

Sv: Tackar ! :] Är bara ny design som håller på inväntas så är jag nästan nöjd :]

2009-08-06 @ 11:18:03
URL: http://maglate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0