Rubrik hihi

Jag har inte fått sova något! Min lillebror hade sovit 9 timmar i planet så han vände och vred på sig  hela natten.. Han pratade massa, spelade pacman på min data, kollade på filmer, sjöng och kittlade mig. Ha ha jag har saknat honoooooooooom.. 

Min mamma tror fortfarande att hon är i Colombia, hon har lyssnat på salsa hela morgonen.. Hon förstår inte att våra grannar här är världens torrisar jämnfört med dom i Colombia. 
Baranquilla, Colombia, verkar vara världens bästa ställe efter allt hon berättat.  Kul att ha en morfar där då! Måste måste åka dit.. Jag har varit i Chile så många gånger att jag tröttnat lite.. 

Nu ska jag hjälpa mamma med städningen! 
Hon klagade inte, hon tyckte att de va bra städat osv. Men nu när dom packat upp allting så vart de smutsigt igen! Panik.  Näää men ni får ha de bra så länge=)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0