Nu ska jag inte klaga, promise!

puuh.. Har knappt låtit mina föräldrar vara idag. Jag har städat med dom, följt me dom och handlat, varit med dom och tittat lite på nyheterna osv haha =)

Mamma va lite ledsen över att hennes hår mörknat efter en färgning. Hon gillar nämligennatt ha de ljust. Så jag tog saken i egna händer och färgade det åt henne.. Ibland undrar man ifall jag har någon dold talang ;) Hennes hår blev jätte fint och ljust. Tur. Mörka hårfärger finns inte i min familj. Bara männen, kvinnorna i är ljusa.

Mamma ska lära mig att göra colombiansk snacks nu.. Så jag ska passa på medans jag väntar på att mitt hjärta kommer. Han ska sova här för imorgon måste vi åka iväg tidigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0