Måste bara.........

En sak jag inte förstår är hur folk kan efter 1-3 månader säga " jag älskar dig" till sin respektive. Missbrukning av ord på HÖG nivå. Jag har inget emot det, men jag förstår bara inte?Jag kan kärlek, jag lovar er. Men jag förstår inte hur man kan vilja, nu citerar jag en f.d kompis till mig, "ha barn, leva livet med" men sin partner efter 2-3 månader. Antar att ni är upp till öronen förälskade. Men de är de dummaste. Om det är något man måste ha i baktankarna då är de fan "THINK TWICE". 

Ogillar kärleksmissbrukare. Haha , ni kan tycka att jag är hur löjlig som helst. Men kom igen, jag tycker att sånt är så barnsligt. Speciellt förlova sig efter 6 månader. Och innan ni missbrukare skaffar barn, och vill gifta er. Så tänk på livet ni vill ge era barn! Ska era barn växa upp me föräldrar utan jobb,karriär,egen lägenhet? 20-21 åringar som inte ens gått klart gymnasiet? PINSAMT säger jag bara, PINSAMT!  




Tro absolut inte att jag är hjärtlös, för jag älskar kärleken! 
Men Skaffa inte barn när ni själva är det och försök inte FÖRSTÅ den ni "älskar" när ni inte ens vet ut och in på er själva!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0