Let me take you back into time..

Bilder från mina freaki tider!
Jag festade, jag drack hejdlöst, jag var svart- och brunhårig, Jag umgick med massa, jag festade mer, jag drack ännu mer.. Jag.. levde mitt liv!

Jag kommer inte lägga upp bilderna i ordning, för helt seriöst så minns jag inte. Jag har flera tusen bilder kvar, speciellt på mig och andra. Men vissa orkar jag inte lägga upp, istället så ska dom skickas till respektive. Så ifall ni läser det här och VET att jag har bilder på er. Så säg till, så letar jag i arkivet ;) hahaha


Den här bilden är tagen kort innan vi var förband till Idol vinnaren och vi skämde ut oss totalt på scen..


Ja.. de fanns en period folk TVINGADE mig att äta, haha!



Jag lallade runt med Chiles landslag när de spelade här i sverige.



Jag, som många andra,hade flätor.


Jag och pappa dansade massvis med salsa!
Här på min 18 års dag. 3 år sen..




Tyvärr blev jag svarthårig.. Och nej jag bryr mig inte om hur mycket alla envisats med åren!
I´m not going back to black..


Jag var brunett ett tag också.
Det här skulle jag kunna tänka mig färga till.. Fast även den här färgen är alldeles för mörk :)



Mer bilder kommer senare ikväll =) Nu ska jag till gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0