ledsen i ögat haha

Jag är ledsen. Min telefon har gett upp.. Jag blir tårögd bara jag tittar på den. Alla bilderna, alla fina smsen från mitt hjärta, alla låtarna, alla videon.ÅÅÅÅÅH!!

Jag ska nog försöka låna någon stackares telefon, överföra allt allt allt till minneskortet och ja, försöka ladda upp de från minneskortet på något konstigt sätt. Jag ska dock inte klaga, telefonen jag har nu är helt OK. En Sony ericsson cybershot..  Men mina tummar har liksom vant sig med touch så fatta hur svårt det är med knappar! Slutsnackat om telefoner, jag kommer helt seriöst börja gråta snart.

Jag har inte uppdaterat sen förrigår kom jag på. Hmm, jag har bara jobbat. Och igår tog jag ut en kompis på en cyckeltur. Hennes cyckel var lite för stor för på henne så vi bytte eftersom min är lägre.
Nu ska jag njuta av mina få lediga dagar, för snart är de dags igen. Jag älskar att jobba få dagar i veckan. Jag tjänar grymt bra + att det är lååånga arbetspass. Så jag skulle kunna säga att jag tjänar bättre än de som jobbar 3-4 timmar varje dag.

blabla. Imorgon ska jag cykla från mig till SATS. Det är en bra bit, men det är bara bra för då slipper jag värma upp där. Sen ska jag träffa mitt fina hjärta.
Nu ska jag försöka sova och hoppas på att drömma samma fina dröm och få uppleva samma mysiga känsla som igår natt. Så sann att jag var tvungen att dubbelkolla saker och ting när jag vaknade. Drömmen handlade självklart om mitt hjärta, my 1n' Only.

Nu ska jag prata med min fina granne. That´s a reaaaal woman allright. Lite ensam om nätterna ibland.. hon brukar sitta och tänka på alla katterna hon haft genom åren. Alla brukar rymma.. Undrar vad de beror på? HMM! Iallafall, Så är du mellan 25-30 och inte har något emot lite crazy-ass humor så är min granne något för dig.
( pluspoäng ifall du äger en katt!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0